بادکنک های بلک لایت در طرح ها و رنگ های مختلف

    • -بادکنک بلک لایت: جهت تزئین و بادکنک آرایی جشن تولد ، سالگرد دوستی یا ازدواج ، سالن عقد

      و یا تزئین بخشهایی از مجلس عروسی که از نور بلک لایت در آن استفاده میشود این بادکنک black light در نور معمولی همچون بادکنک‌های دیگر میباشد اما در زیر نور لامپ بلک لایت که همه رنگ ها قهوه‌ای یا بسیار تیره دیده میشوند این بادکنک ها زیر نور بلک لایت درخشان و خوش رنگ دیده میشوند و جلوه خاصی به محیط شما میدهند.

      ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

      2- بادکنک چراغ دار LED چشمکزن نورانی:

      بادکنک چراغ دار با کشیدن کاغذ موجود در زیر بادکنک به دلیل برقراری ارتباط بین سر باتری‌های موجود در داخل

      که برای روشن نمودن لامپ ال ای دی تعبیه شده‌اند فعال (روشن) شده و چراغ LED شروع به چشمک زدن می‌نماید. بادکنک ال ای دی چراغدار با باتری ساعتی روشنایی خود را تامین مینماید و با چشمک زدن (در اصطلاح به فلش زدن Flashing معروف است) میهمانی شما را زیبا و شبی خاطره انگیز برای شما و میهمانانتان به ارمغان خواهد آورد. LED داخلی پس از روشن شدن به طور متناوب تغییر رنگ می دهد (از نوع RGB) میباشد. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

      3- بادکنک های کودکان ومهد کودک و فضا ارایی:

      در مراسم های مختلف شادی برای ایجاد هیجان و به وجود آوردن فضا و جو متفاوت

      از سایر شبها از وسایل و لوازم متفاوتی استفاده میشود. بادکنک بلک لایت زیر نور بلک لایت درخشان و پررنگ شده و زیبایی خاصی به پارتی یا جشن تولد و ... شما میدهد یکی از بهترین روش های تزئین دیوار و اتاق و فضای سبز بادکنک بلک لایت است که به گونه ای فضارا برای شما زیبا میسازد که آن روز خاص ترین روز زندگی فرزند شما خواهد بود. و از یادها پاک نخواهد شد . با اطمینان خاطر از ما اقدام به خرید کنید.
      9999988776666
      تماس با مدیریت