Untitled322 - Copy (9)
      Untitled322 - Copy (3)
      Untitled322 - Copy (2)
      Untitled322
      Untitled322-Copy-17
      Untitled322
      Untitled322 - Copy
      Untitled322 - Copy (7)
      Untitled322 - Copy (5)
      Untitled322 - Copy (15)
      Untitled322 - Copy (6)
      Untitled322-Copy-12
      Untitled322 - Copy (14)
      pppjghhffghjjgfdfggfgyyuuhgff
      lllljhhhhjkjiuytggg
      Untitled322 - Copy (4)
      Untitled322 - Copy (10)
      Untitled322 - Copy (8)
      Untitled322 - Copy (11)

      اجرای مراسم و ارائه لوازم نور و صوتی و تصویری

      • گروه هیربد بلک لایت پیشرو در حرفه لوازم صوتی و تصویری و ارائه لوازم به صورت اجاره و فروش و اجرای مراسم

        و همایش های شادی و ... به شما عزیزان میباشد.

        اجاره حرفه ای ترین سیستم های صوتی از بهترین برند ها

        اجاره باند اکتیو

        اجاره باند فلش خور اجاره اکو

        اجاره رقص نور و نورپردازی

        جهت: جشن های شرکتی،افتتاحیه ،سمینار، همایش،کلاس آموزش و .... متخصص در انجام مراسم های ویژه شما بزرگترین مرکز کرایه باند،میکسر و.... با یکبار خرید از ما مشتری دائمی ما خواهید شد .

      تجهیزات مهم سالن کنفرانس

      • از مهم ترین تجهیزات پیشرفته ای که در تجهیز سالن همایش و کنفرانس وجود دارند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید، تجهیزات صوتی پیشرفته مانند پخش کننده صدا و میکروفن است که جزو مهم ترین تجهیزات درون اتاق محسوب می شود. همچنین تجهیزات تصویری مانند ویدئو کنفرانس و ویدئو پروژکتور هم در این زمینه بسیار کابردی هستند

        که می توانید از آن ها استفاده کنید. بهتر است سالن کنفرانس یا محلی که برای این کار انتخاب می کنید، بتواند تمامی این وسایل را در خود جای دهد. ما در این زمینه می توانیم مشاور خوب و حرفه ای برای شما باشیم و کمک کنیم که سیستم کنفرانس حرفه ای برای خود ببندید. اگر نیاز به یک سالن کنفرانس با تجهیزات پیشرفته دارید، می توانید با ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه کنیم.

      استیج یا کف ال ای دی چیست

      • استیج رقص ال ای دی 100 پیکسل در واقع یک تایل مربعی شکل فول کالر است که از کنار هم قرار گرفتن تعداد مورد نظر از این مربع ها یک پیست رقص یا استیج ال ای دی رقص ایجاد می شود. اگر شما هم در یک مراسم یا در تالارهای عروسی از راه رفتن یا مشاهده سن های رنگی و سه بعدی به وجد آمده اید، این محصول المان اولیه همین استیج ها می باشد. کف ال ای دی 100 پیکسل در واقع یک صفحه مقاوم یک متر در یک متر است که ارتفاعی برابر با 7.5 سانتیمتر دارد و از کنار هم قرار گرفتن این مربع ها یک پیست رقص یا استیج نورانی زیبا ایجاد می شود. استیج رقص 100 پیکسل در واقع به این معنی است که در هر متر مربع آن 100 عدد ال ای دی وجود دارد که با فاصله های مشخصی کنار هم قرار گرفته اند و می توانند نور و جلوه های نوری را به زیبایی روی صفحه نمایش دهند. این محصول از نوع فول کالر با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ می باشد و می تواند جلوه ای خاص را به سالن پذیرایی، تالار یا محل مورد نظر شما ببخشد. کف ال ای دی 100 پیکسلی دارای وزن 40 کیلوگرم است و دارای دو رنگ سفید و مشکی می باشد.

      میکروفن چیست؟

      • در تعریف کلی به دستگاه یا وسیله ای گفته می شود که وظیفه ی تبدیل صدا به جریان الکتریکی را به عهده دارد ! این وسیله در زبان محاوره ای میان اهالی موسیقی مایک نامیده می شود ! چرا که تلفظ لاتین آن مایکروفون می باشد ! همانطور که گفته شد دستور کار این وسیله تبدیل صدا به جریان الکتریسیته می باشد ! در واقع میکروفن حسگری است که صدا را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند ! اما این فرایند عجیب و شگفت انگیز چگونه صورت می گیرد ! چگونه میکروفن عمل ضبط و ماندگار شدن صدا را محقق می سازد ! تاریخچه پیدایش میکروفن چیست؟ شاید برایتان جالب باشد اولین بار حدود 141 سال پیش توسط شخصی به نام امیل برلینر اختراع گردید ! در سال 1876 نخستین بار میکروفن توسط این مخترع آلمانی که صفحه گرامافون را نیز اختراع کرده بود ، به عنوان فرستنده ی صدا در تلفن به کار گرفته شد و تحول عظیمی در صنعت ارتباطات صورت گرفت ! اختراع میکروفن ظهور عصر جدیدی در دنیای رسانه و ارتباطات بود !
        تماس با مدیریت